Z vami smo na vsakem kilometru

Z vami smo na vsakem kilometru

Kako poteka delo voznika asistenčnega vozila?

Nezgoda? Okvara? Brez skrbi! Z asistenco Porsche Slovenija – Volkswagen vam bomo prihiteli na pomoč kjer koli in kadar koli, in to brezplačno. O tem, kako poteka delo voznika asistenčnega (vlečnega) vozila, smo se pogovarjali z Amadejem Likarjem, ki pri Porsche Koper že skoraj tri leta podnevi in ponoči strokovno pomaga voznikom, ki imajo na cesti težave s svojim vozilom.
Kaj lahko svetujete vozniku, ki doživi okvaro in s svojim vozilom obtiči na cesti? Je kar koli, kar lahko storimo, popravimo sami? 
Glede na dovršenost tehnike in avtomobilov voznik praktično ničesar več ne more storiti sam. Najbolje je takoj poklicati številko asistence in varno počakati na pomoč. V servisu pa bodo potem strokovnjaki hitro ugotovili, kaj je narobe, in odpravili napako. Je pa res, da če gre za kakšno minimalno napako, pomanjkljivost, na primer izpraznjen akumulator ali prazen rezervoar za gorivo, kar se sicer dogaja izredno redko, to vedno poskusimo rešiti na terenu. Tudi točenja napačnega goriva je že zelo, zelo malo.
Asistenca Porsche Slovenija – Volkswagen je brezplačna in se podaljša z vsakim servisnim pregledom v pooblaščenem servisu v Sloveniji. Takoj ko se pojavi težava, pokličite kontaktni center Porsche Slovenija ali pooblaščeni servis, saj smo vam na voljo 365 dni v letu, 24 ur na dan, v Sloveniji in po Evropi.
 
 Asistenca Volkswagen: 080 19 18
 Za klice iz tujine: +386 1 58 25 102
Kako hitro pa se odzovete na klic oziroma kako hitro ste lahko pri stranki?
Ker poznam obalne ceste, se držim načela, da sem pri stranki v pol ure. Je pa res, da je mnogo dejavnikov, ki vplivajo na ta čas, od prometa do tega, kako stranka razloži svoj položaj. Ampak če samo slutim, da bom potreboval več časa, to stranki vedno povem vnaprej. Zmeraj raje pridem prej, kot da bi zamujal glede na obljubljeni čas prihoda. Tak odnos je namreč vedno izvor nezadovoljstva.
Obstaja kaj takega kot sezona klicev? Jih je denimo podnevi več kot ponoči, poleti več kot pozimi …? 
Ne bi rekel. Zanimivo je, da večino klicev dobimo čez dan, saj gre za asistenco Porsche Slovenija, ljudje pa to povezujejo z delovnim časom, tako da verjetno razumejo, da v večernem času tudi servis ne bo mogel več kaj prida pomagati. Tudi klicev ponoči je dokaj malo. Seveda pa je na Obali nekaj več prometa v poletnem času.
Pa se vam zdi, da znajo vozniki med čakanjem na pomoč dobro poskrbeti za svojo varnost? 
Voznice in vozniki se različno zavedajo nevarnosti zase in druge udeležence v prometu. Nekateri vedno poiščejo varne dele cestišča, dobro označijo vozilo z varnostnim trikotnikom, hkrati pa uporabijo odsevni brezrokavnik. Spet drugi ustavijo, kjer se jim zdi, postavijo trikotnik tik za vozilo ali sploh ne ali pa celo ostanejo v vozilu, ki je ustavljeno na nevarnem mestu.
Amadej Likar pri Porsche Koper že skoraj tri leta podnevi in ponoči strokovno pomaga voznikom, ki imajo na cesti težave s svojim vozilom
Kako pa se odzovejo, ko vas zagledajo?
Tudi odzivi na naš prihod so različni. Seveda v primeru okvare večkrat slišimo kar nekaj negodovanja, toda sam se vedno trudim ublažiti in umiriti situacijo, da potem postopek lažje steče. Še posebej pa je treba drugače in obzirneje ravnati ob nezgodi.
Kaj bi glede na svoje izkušnje svetovali voznikom, kako naj pripravijo svoje vozilo na daljšo pot?
Vsaka daljša pot je običajno načrtovana dolgo vnaprej, sploh dopusti, zato so znani natančni termini. Tako se je okvari mogoče najučinkoviteje ogniti, če lastnik pokliče svojega servisnega svetovalca in se dogovori za preventivni pregled vozila v pooblaščenem servisu, in to vsaj nekaj dni pred odhodom. Tam bodo namreč tudi s pomočjo računalniške opreme hitro ugotovili morebitno prikrito napako, ki je še niste zaznali, poleg tega pa preverili še vse osnovne sisteme v avtomobilu, svetila, stanje pnevmatik in tekočin … Samo tako je mogoče tveganje pred daljšo potjo zmanjšati na minimum.
Če boste z vozilom Volkswagen obtičali na cesti, se bomo po prejetem klicu odpravili k vam. Manj zahtevna popravila bomo izvedli na kraju dogodka in poskrbeli, da se boste lahko s svojim vozilom Volkswagen odpeljali naprej. Brezplačno in hitro.
Včasih se zgodi, da z vozilom ne morete nadaljevati poti. Nikoli ni prijetno, če se zgodi kaj takega, zato vam bomo pomagali.
Če bo potrebno večje popravilo in okvare ne bo mogoče odpraviti na cesti, vam bomo zagotovili brezplačno vleko do najbližjega pooblaščenega servisa (oziroma do pooblaščenega servisa v Sloveniji, če bi popravilo v tujini trajalo več kot tri dni).
Sem po potrebi sodita tudi ocena škode za zavarovalnico in nadomestno vozilo za nadaljevanje poti, če popravilo traja več kot tri ure (ali pomoč pri organizaciji alternativnega prevoza in kritje njegovih stroškov).
Več informacij najdete tukaj.